24 Şubat 2012 Cuma

Kerem Görsev ve Allan Harris Konseri (Ankara 15.Caz Festivali)





 
Ankara Caz Festivali kapsamında JW Marriot Otelde düzenlenen Kerem Görsev ve Allan Harris konserindeydim dün akşam. Kerem Görsev'i gerek CDlerinden gerekse sosyal medya ve televizyondan fırsat buldukça yakından izlerim. Fırsat da ayağıma kadar gelince -üstelik yanında New Yorklu caz yorumcusu Allan Harris'le birlikte, kalktım gittim. Konserde Amerikan Caz Standartlarından en güzel ve sevilen parçaları seslendirdiler. Konserin bonusu da davulda dünyaca ünlü sanatçımız Ferit Odman'ın varlığıydı (son albümü Autumn In New York çok başarılı). Ekibe kontrabasta Kağan Yıldız eşlik etti. Çok keyifli bir ortamda harika bir iki saat geçirdim.

 

Konser sonrası Allan Harris ve Kerem Görsev'e albümlerini imzalatma ve ayaküstü bir iki kelime etme şansı da buldum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder