10 Ekim 2012 Çarşamba

To Rome With Love




Woody Allen filmlerine bayılıyorum. Özellikle son iki tanesi bende aniden Barcelona ve Paris'i ziyaret etme isteği uyandırmıştı. Bu defa film belki de Avrupanın en güzel kenti Roma'da geçiyor. Oyuncu kadrosundan gerçekten bahsetmeye gerek yok zaten alt alta yazılınca bu film izlenmeli diyorsunuz. Ama uzun süre sonra Woody Allen'ı kamera önünde görmek çok güzeldi. Üstelik filmdeki en komik ve en başarılı performans da ondan gelmiş. Sinemayı sinema salonunda izlemek gibisi yok, her ne kadar evde HD kalitesinde 5.1 sesle seyretsek te sinemanın yerini tutmuyor. Filmde hakikaten çok güldüm ve eğlendim. Salondan çıkarken hemen en yakın turizm acentasına gidip Roma'ya bilet alasım geldi.Mutlaka izlenmesi gereken bir film. Bakalım Woody Allen sıradaki filmini nerede çekecek, sıra İstanbul'a da gelecek mi?



Woody Allen sette Penelope Cruz ile.

2 yorum:

  1. Ben açıkçası bu filmde hayal kırıklığına uğradım. Barcelona-Paris-Roma üçlemesinin en altına koyardım sıralama yapmam gerekse, en üste de Midnight in Paris'i. To Rome with Love'ın görsel şöleninin yanında senaryonun zayıflığını (ve hatta bence olmamasını) ve kurgunun kopukluğunu eklediğimizde ortaya eksik bir Woody Allen filmi çıkmış sanki.

    YanıtlaSil
  2. Evet Midnight In Paris senaryosuyla bu filmden daha söyleyecek şeyi fazla olan bir filmdi fakat ben bu filmde çok eğlendiğimi söyleyebilirim.

    YanıtlaSil