26 Nisan 2010 Pazartesi

Picasso- Suite Vollard @ Pera Museum


Geçen hafta kongre dolayısıyla İstanbul'daydım.Haftasonunu kendime ayırıp Pera müzesini gezdim. Müzede son günlerinde Picasso- Suite Vollard sergisini yakalama fırsatım da oldu. Ambroise Vollard 19.yy sonları ve 20.yy başlarında Paris'te yaşamış ünlü sanat simsarlarındanmış. Sergide Vollard'ın siparişi üzerine Picasso'nun yapmış olduğu eskizler sergilenmekteydi. Benim için oldukça değişik bir deneyimdi. Sergide çekmiş olduğum birkaç fotoğraf...










1 yorum:

  1. bloğunuz bu muhteşem görsellerle kaliteli duruyor,
    ellerinize sağlık güzel paylaşım olmuş,
    bol yorumlu ve takipçili olur inşallah
    ben de bloğuma beklerim sizleri,
    sevgiyle kalın :)
    http://alisverisblogumuz.blogspot.com.tr/2017/01/elektirikli-ev-aletleri.html

    YanıtlaSil