3 Mayıs 2013 Cuma

Another Little Nightmare Music

30.Ankara Müzik Festivali kapsamında belki de hayatımda hiç eğlenmediğim kadar eğlenip güldüğüm bir konser deneyimi oldu benim için. Her ikisi de aslında çok başarılı birer klasik müzik sanatçısı olan Alek­sey Igudes­man (keman ) ve Hyung-ki Joo (piyano) klasik müzik eserlerini popüler ve komedi öğeleriyle harmanlayarak hakikaten insanı eğlendiren bir şova imza atıyorlar. Youtube üzerinde bir çok videosunu bulabileceğiniz ikilinin herhangi bir videosunu izlediğiniz zaman ne demek istediğimi daha açık bir şekilde anlayacağınıza eminim.


Sanatçıların internet sitesinde ayrıntılı bilgiler edinebilir, videolar izleyebilirsiniz.


Unutamadığım müzik ve eğlence akşamlarından birisi oldu. İkili şu an dünya turunda herhangi bir yerde karşınıza çıkarsa sakın kaçırmayın derim. Umarım yeniden ülkemize de gelirler.

2 yorum:

  1. Açıkçası Şubat ayındaki le quatuor faciasından sonra bu konsere bilet alırken tereddütlerim oldu ama korktuğum başıma gelmedi. Çok eğlendim konser boyunca. Özellikle Yunanistan temalı para isteme kısmı çok komikti:) Umarım bir kez daha gelirler buralara.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu ikilinin youtube videolarını izlemiş ve yakın bir arkadaşımdan duymuş olduğum övgülerle çıkar çıkmaz almıştım biletleri ve çok da memnun kaldım açıkçası. Bir de şovun son parçası da oldukça komik ve eğlenceliydi. Aklımda kalan ve en çok hoşuma giden ise ''Mozart 5 parasız öldü, bir de bize bakın'' sözleri oldu.

    YanıtlaSil