29 Eylül 2015 Salı

Steve McCurry Fotoğraf Sergisi @CerModern

 
 
Steve McCurry belki de dünyanın en tanınan fotoğrafçılarından. Kendisini meşhur eden fotoğrafların başında ''Afgan Kızı'' isimli fotoğrafı geliyor. Kendisinin eserlerinden seçilmiş fotoğraflar CerModern'de 16.Eylül - 13.Aralık tarihleri arasındaki sergide görülebilir. Ben de uzun bayram tatilinin son günlerinde sergiyi ziyaret etme fırsatı buldum.

Serginin tanıtım yazısından:
'' Fotoğrafçılık alanında birçok önemli ödüle sahip olan Amerikalı fotoğrafçı Steve McCurry günümüzün en iyi görsel yapımcılarından biri olarak kabul edilmektedir. Özel olarak derlenmiş olan bu sergi, sanatçının son 30 yılda dünyanın farklı birçok yerinde çektiği en çok bilinen ve hatırlanan çalışmalarını bir araya getirmektedir. McCurry, benzersiz bir kabiliyetle aştığı dil ve kültürel sınırların ötesinde insani deneyimlerin kısacık anlarına odaklanmaktadır. Bizlere zeki bir gözle sunduğu form ve renkler, şekil ve simetrilerle başka dünyaların içine açtığı pencereler sunmaktadır.''

Sergide fotoğraf çekmedim zira fotoğrafın fotoğrafını çekmek pek doğru gelmiyor. Ben de en beğendiğim fotoğraflarından birisini kendi web sitesinden paylaşmak istiyorum.

 
Bu sergiyi kaçırmayın bence, birbirinden özel ve güzel fotoğraf karşısında durup onların içinde başka dünyaların kapılarını aralayabilir; belki de benim gibi bin bir hevesle alıp artık pek yüzüne bakmadığım fotoğraf makinemi alıp yeniden güzel kareler peşine düşme  isteğine kapılabilirsiniz,  kim bilir.
 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder